|
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY PASZOWICE
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Paszowice, Paszowice 137, 59-411 Paszowice.
II. Stanowisko urzędnicze: Sekretarz Gminy.
III. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem Sekretarza:
- posiadanie nieposzlakowanej opinii,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnej oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zajmowanie stanowiska,
- posiadanie wykształcenia wyższego,
- legitymowanie się przynajmniej 4 letnim stażem pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach administracji samorządowej lub państwowej, w tym co najmniej 2 letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach.
IV. Wymagania dodatkowe:
- znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej,
- zdolności organizacyjne i doświadczenia w zakresie kierowania zespołem,
- umiejętność zachowania życzliwości i uprzejmości w kontaktach ze zwierzchnikami, współpracownikami oraz w kontaktach z obywatelami,
- posiadanie prawa jazdy kat. B oraz do dyspozycji samochód,
- umiejętność biegłej obsługi komputera.
V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku Sekretarza:
Sekretarz zapewnia warunki sprawnego funkcjonowania Urzędu, a w szczególności do zadań Sekretarza należy:
- prowadzenie spraw Gminy w imieniu Wójta w zakresie ustalonym przez Wójta, na podstawie odrębnych pełnomocnictw,
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu, technicznych warunków jego działania a także organizowanie pracy oraz nadzór w tym zakresie nad działalnością referatów oraz komórek organizacyjnych Urzędu, szczególnie pionu organizacyjnego i technicznego wraz z zapewnieniem niezbędnych materiałów do właściwego wykonywania zadań przez pracowników,
- odpowiedzialność materialna za właściwe dysponowanie sprzętem i środkami technicznymi przez pracowników,
- przyjmowanie do protokołu ustnych oświadczeń woli spadkodawcy (art.951 §1 K.C.),
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania Rady i jej organów oraz innych gremiów samorządowo-społecznych Gminy,
- potwierdzanie własnoręczności podpisów,
- zapewnienie prawidłowej ewidencji mienia,
- współpraca z Kancelarią Prawną w celu zapewnienia prawidłowej obsługi prawnej gminy,
- współpraca z Przewodniczącym Rady Gminy w przygotowywaniu materiałów na sesje oraz w zakresie realizacji uchwał Rady i wniosków Komisji,
- opracowywanie projektów aktów prawnych gminy o znaczeniu ustrojowym i organizacyjnym,
zastępowanie Wójta oraz jego zastępcy w czasie ich nieobecności w bieżących sprawach gminy, z wyjątkiem spraw zastrzeżonych do wyłącznej kompetencji Wójta,
- przyjmowanie interesantów w bieżących sprawach gminy w czasie nieobecności Wójta i Zastępcy,
- odpowiedzialność za stan techniczny, wystrój i funkcjonowanie budynku Urzędu Gminy,
- nadzór nad rejestrami kontroli zewnętrznych i wewnętrznych, opracowywanie i wdrażanie do realizacji zaleceń pokontrolnych oraz opracowywanie informacji o wykorzystaniu wniosków z zaleceń organów kontrolnych,
- uczestnictwo w pracach Rady Gminy bez prawa głosowania.
VI. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- wypełniony kwestionariusz osobowy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- oświadczenie , że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych.
VII. Miejsce i termin składania ofert
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podaniem adresu zwrotnego, w Urzędzie Gminy Paszowice pokój nr 11 /sekretariat/ lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Konkurs na Sekretarza Gminy Paszowice” w terminie do 11 kwietnia 2011 roku do godz. 15.00. Do wysłanych dokumentów należy dołączyć następującą klauzulę „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Gminy Paszowice dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223 poz.1458z późn. zm.)”.
Zmiany do ogłoszenia
Wójt Gminy Paszowice informuje, iż pkt III tiret siódmy otrzymuje brzmienie: „legitymowanie się przynajmniej 4 letnim stażem pracy na stanowisku urzędniczym w:
1) urzędach marszałkowskich oraz wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych;
2) starostwach powiatowych oraz powiatowych jednostkach organizacyjnych;
3) urzędach gmin, jednostkach pomocniczych gmin oraz gminnych jednostkach i zakładach budżetowych;
4) biurach (ich odpowiednikach) związków jednostek samorządu terytorialnego oraz zakładów budżetowych utworzonych przez te związki;
5) biurach (ich odpowiednikach) jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego,
w tym co najmniej 2 letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej 4 letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach w/w wymienionych, oraz co najmniej 2 staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w i innych jednostkach sektora finansów publicznych”.
W pkt. VI dodaje się tiret ósmy:
- oświadczenie lustracyjne zgodnie z art.7 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2007, Nr 63, poz. 425 z późn. zm.). Oświadczenie lustracyjne składa kandydat urodzony przed dniem 1 sierpnia 1972 r. (załącznika nr 1).
|
wprowadzono: 31-03-2011 09:26 (redaktor: Emil Golonka) |
 |
|